2013. július 8., hétfő

~ 15. fejezet - Kínos

Hosszabb kihagyás után megérkezett az új rész. Nem igazán kapok visszajelzéseket, hogy milyen a történet, és ez elszomorít :(  Ezért a folytatás, csak 4 komment után érkezik! <3

Shanelt egyébként egy bárban ismertem meg körülbelül egy évvel ezelőtt. Néhány napig egy párt alkottunk, de aztán rájöttünk, hogy ami nem megy azt nem kell erőltetni. Így hát eldöntöttük, hogy nyitott kapcsolatban folytatjuk tovább ami azt jelenti, hogy ő is randizhatott és én is. Viszont ha kellett egy kis ágytorna ott voltunk egymásnak.Visszagondolva, felfordul a gyomrom önmagamtól. Hogyan használhattam ki ennyire?! Persze tudom, hogy ő is benne volt...Brooke mellett megváltoznék. A szemem előtt kéne tartanom, amit anya mondott nekem mindig..
"A szerelem nem birtokol, nem is bitorol. Nem szolgává tesz, hanem felszabadít. Nem gúzsba köt, hanem ünnepi csokorba"

*Brooke szemszöge*

Mikor Harry elment boldog voltam, mert azt mondta keresni fog. És én hiszek neki. Unalmas pillanataimban úgy döntöttem, hogy áthívom Katet. Írtam neki egy sms-t. Megmosolyogtatott a gondolat, hogy pár perccel ezelőtt még Harrynél volt a telefonom. Belemélyedve a gondolataimba alig vettem észre, hogy Kat reagált az üzenetre. Természetesen átjön és hoz fagyit. Igen nálunk ez megszokás. A nagy beszélgetésekhez elengedetlen egy kis jeges csoda. Fél óra múlva már kopogtattak is az ajtón, amit vigyorogva nyitottam ki, majd Kat nyakába ugrottam. 
-Neeeeee! A fagyi!
-Jó bocsi!-nevettem.-Gyere!
Kényelmesen elhelyezkedtünk a kanapén és enni kezdtük a jégkrémet...villával. Igen ez elég fircsa de mi magunk is azok vagyunk. Nemhiába mondják, hogy a cselekedeteink tükrözik a személyiségünket.
-Na és mi van Zaynnel?-kíváncsiskodtam.
-Hát ne akadj ki, de...
-Mi?! Terhes vagy?!!!!-néztem rá ijedt fejjel.
-Mi?! Dehoygis!-nevetett majd felhúzta a pólóját. Az oldalán feketén virított egy évszám, amit nem tudtam hová tenni.
-1993. január 12. Ez mi?
-Zayn szöletési dátuma!-pirult el.
-Ez ennyire komoly? Ez nagyon édes Kat!-ámultam.
-De Ő még nem tud a tetkóról.. Teljesen magába bolondított. Ezelőtt sokat tűnődtem azon, hogy mi is valójában a szerelem.  Talán sosem fogom rá megkapni a választ, mert erre nincs válasz. Ezt egyszerűen érezni kell tiszta szívedből és lelkedből. Ha érzed, de nem tudod szavakba önteni, akkor az már szerelem.-mondta elgondolkodva. Ez annyira de annyira rám illik. 
-Teljesen így gondolom én is. Amikor úgy érzed, hogy nem is a gravitáció tart a földön, hanem Ő...
-Alkonyat mániás!!!-vágta rá nevetve mire mind a ketten röhögésben törtünk ki.
-Ez jó volt...Na de mesélj! Mi van Harryvel?-bökött oldalba.
-Semmi.. M-mi lenne?-dadogtam.
-Ne nézz hülyének Brooke! Látom, hogy virulsz és tuti, hogy Hazza keze van a dologban!-kacsintott.
-Hát...Tegnap átjött filmezni aztán meg itt aludt.-mondtam elpirulva.
-Nagyon fájt?-nézett rám aggodalmasan.
-Mi?-kérdeztem meglepődve, egy cseppet sem értettem a kérdést.
-Mondjuk ez mindenkinél változó..Nekem például nem fájt annyira de elvileg minnél később annál fájdalmasabb..-magyarázta.
-Katherine te miről beszélsz?!-emeltem fel a hangomat.
-Hát az ártatlanságodról kincsem, ami már nincs!-kuncogott.
-Jesszus mi nem feküdtünk le! Szűz vagyok, okééé?!-mozgattam idegesen a karomat.
-Mi?!-nézett rám értetlenkedve mire fejbecsaptam a villámmal és hangos, vinnyogó nevetésben törtünk ki.
-Mindig rosszra gondolsz!-boxoltam bele a karjába.
-Rossza az aki rosszra gondol de hülye aki nem!-vigyorgott.Hirtelen ajtócsapódásra lettünk figyelmesek. Felicia és Stefan nyilván hazajött.
-Sziasztook!-ordítottam mint egy idióta. Kat megismételte a az ordibálásomat.
-Helóóó!-jött be Felicia.
-Stef?!
-Még beugrott a boltba. Brooke..Tegnap az a fiú ugye nem volt veled durva?! És ugye nem fájt annyira?!-kérdezte miközben fogta a vállam. A tenyerembe temettem az arcomat és vinnyogtam miközben Kat csapkodott és sírt a röhögéstől.
-Szűz vagyok!-kiabáltam nevetve.



5 megjegyzés:

  1. úristen folytasd mert innentől nem hagytad hogy olvassam és rohadt izigii *.* <3

    VálaszTörlés
  2. Szegény Brooke! Mindenki rossz, mert mindenki rosszra gondol. :D
    Nagyon szépen kérlek folytasd, mert nem bírom ki, ha ilyen sokat kell várnom!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon érdekesen alakulnak a dolgok. El tudnék viselni még egy kis Harry szemszögöt, hogy belelássunk a cuki kis kobakjába. :D Hamar a kövit!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Ez nagyon jó és egyet értek az előttem szólóval; örülnénk még több Harry-kobaknak. :D A történetvezetés egyébként nagyon átlátható és szép, gratula! Gyorsan a kövit!

    VálaszTörlés
  5. Ne hagyd abba és várjuk a folytatást, de sieeees!!!!!!;)<3

    VálaszTörlés